دکترسیدعلی موسوی نور
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 894
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 21
:: بازدید هفته : 106
:: بازدید ماه : 1193
:: بازدید سال : 4485
:: بازدید کلی : 104105
نویسنده : سیدکاظم مطلوبی (میرسالاری)
شنبه 19 / 11

رئیس‌جبهه ایستادگی‌ استان: اگر محسن‌رضایی بیاید، قطعاً برای پیروزی می‌آید

سید‌علی موسوی نور در ادامه با تشریح‌برنامه‌های سفر محسن‌رضایی گفت: حضور در گلزار‌شهدای یاسوج، زیارت مقبره حضرت‌آیت‌الله ملک‌حسینی ودیدارهای مردمی از برنامه‌های ایشان هستند.

کبنانیوز: رئیس دفتر مردمی محسن‌رضایی در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد  با اعلام‌ خبر حضور دکتر محسن‌رضایی روز چهارشنبه هفته‌جاری در یاسوج اظهارداشت: دبیر مجمع تشخیص‌مصلحت نظام جهت شرکت درهمایش اقتصادمقاومتی و تحریم‌ها  که در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه در مصلی‌امام خمینی(ره) برگزار می‌شود به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد.mosavinoor

به گزارش‌کبنانیوز: دکتر سید‌علی موسوی نور در ادامه با تشریح‌برنامه‌های سفر محسن‌رضایی گفت: زیارت مقبره حضرت‌آیت‌الله ملک‌حسینی، حضور در گلزار‌شهدای یاسوج  و دیدارهای مردمی از برنامه‌های ایشان هستند.

وی با اشاره به اینکه سفرآقای دکتررضایی انتخاباتی نیست، اظهارکرد: عمده‌ترین هدف سفروی بحث شرکت در همایش اقتصادمقاومتی که بر اساس منویات مقام معظ‌‌‌‌م‌رهبری است میِ‌باشد. وی از شخصیت‌های تراز اول مملکتی ودارای علم و اطلاع از مشکلات اقتصادی مردم می‌باشد و امروز حضور دکتر محسن‌رضایی در بین مردم  می تواند آرامش دهنده‌ و تسکین دهنده مشکلات آنها باشد.

وی اظهارکرد: نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته برای محسن‌رضایی شیرین‌ بوده چرا  که ایشان جهت تعادل بخشی به فضای سیاسی جامعه در دور گذشته شرکت نمود.

موسوی نور در پاسخ به سئوال خبرنگاری  که اقای محسن‌رضایی باز هم تکلیفی وارد انتخاب می‌شود؟، گفت:  اگر دکتر در این دوره شرکت کنند قطعا برای پیروزی خواهند آمد.

وی با بیان اینکه در طول دو ماه گذشته جلسات مشورتی مکرری با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از همه اقشار و اصناف در محل دفتر مردمی برگزار گردید، افزود: خانواده شهداء، ایثارگران، بزرگان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانشجویان، جوانان و سایرین با علاقمندی تمام از دکتر محسن رضایی درخواست ورود در انتخابات را نمودند. با این حال حضور در انتخابات به نظر شخص ایشان و و جمع‌‌بندی نهائی بستگی دارد.

 رئیس جبهه ایستادگی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال خبرنگاری دیگر مبنی بر اینکه عملکرد محسن رضایی درجریان انتخابات ۸۸ چگونه ارزیابی می‌کنید؟، گفت: به اعتقاد من محسن رضایی نقش تعادل بخشی و و تلطیف فضایی انتخابات را بر عهده داشت. به اذعان بسیاری از بزرگان و سیاسیون محسن رضایی نقش کم نظیری در دوران حساس انتخابات گذشته داشتند.

وی افزود: محسن رضایی با برخورد عالمانه و مودبانه با دوراندیشی تمام فضای ملتهب دوران انتخابات را به خوبی مدیریت کردند. رضایی با اخلاق ترین و مودب کاندیدای انتخابات ۸۸ بودند.




:: بازدید از این مطلب : 943
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
این وبلاگ برای معرفی طایفه سادات صحیح النسب میرسالاری طراحی گردید .در این وبلاگ اداب ورسوم ،مطالب تاریخی،معرفی شخصیت هاو...........می پردازیم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شمادرباره هیئت امنای امامزاده میرسالار(ع)

پیوندهای روزانه